Обмін або повернення товару
  • Кошик порожній!

  • Кошик порожній!

Обмін або повернення товару

Обмін або повернення товару.


Посилаючись наЗакон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  1. купити будь-який інший товар;
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару;
  3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару.

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

Причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. наприклад:

  • з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  • товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
  • під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  • відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  1. перед тим як використовувати товар вивчити правила по експлуатації товару, які йдуть разом з ним;
  2. у випадках, коли незрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншій особі, зазначеній в документах, виконуючому дані функції;
  3. використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
  4. щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.

Просимо Вас уважно ознайомтеся з даною інформацією.

Хочемо звернути вашу увагу на те, що Завжди при інтернет-покупках необхідно перевіряти товар на місці отримання. Незалежно від форми оплати, якщо Ви виявили пошкодження вмісту, недостачу або невідповідність замовленого товару отриманого, то Вам потрібно відразу ж написати відповідну заяву в присутності поштового оператора або кур'єра.

Оскільки наші менеджери завжди ретельно перевіряють якість товару перед відправкою, а також повну його комплектацію, наявність інструкцій та гарантійного талона від нашого Інтернет-магазину.

Бажаємо Вам приємних і потрібних покупок в нашому Інтернет-магазиніBeleon.com.ua, які принесуть Вам користь і задоволення в роботі або повсякденному житті! З повагою командаBeleon Professional